Polub mnie na Fb!

piątek, 26 kwietnia 2013

Konkurs o IV puchar An Najmy



A tutaj filmik z konkursu we Wrocławiu, który odbył się 16 lutego tego roku. Był to mój pierwszy wystep na scenie, więc stres był na prawdę mega. Nie zajęłam żadnego miejsca , ale jestem z siebie bardzo dumna że pojechałam i wystąpiłam. Na pewno nie żałuje, gdyż dzięki temu występieniu przełamałam swój strach i spełniam swoje marzenie związane z tym tańcem :). Na ten występ też ledwo co zdążyłam , ale przynajmniej miałam czas żeby spokojnie się przebrać , poprawić makijaż i przećwiczyć układ. Nie wyszło idealnie-wiadomo ;) , pomyliłam się kilka razy, ale jakoś z tego wybrnęłam , zostłam na scenie i tańczyłam dalej ;D
Zapraszam do oglądania :)


http://www.youtube.com/watch?v=gDTZJJttITE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz