Polub mnie na Fb!

środa, 24 kwietnia 2013

orientalna kontrabanda

Już po występie :) Strasznie się stresowałam , nie tylko samym występem, ale też tym że nie zdażymy :O Do Opola dojechaliśmi w ponad godzine , gorzej było ze znalezieniem studenckiego centrum kultury w Opolu. Skończyło się na tym że wbiegłam do garderoby na 2 minuty prze moim występem. Rzuciłam wszytkie moje rzeczy na ziemie i szybko się przebrałam. O poprawieniu fryzury czy makijażu mogłam już tylko pomarzyc :) Po wyjściu na scene jak zwykle myślałam o wszytskim tylko nie o układzie ;p Na szczęście w skrzydła się nie zaplątałam , ze sceny nie spadłam więc to już sukces ;D Wracając oczywiście musieliśmy się trochę pogubić. Narazie czekam z niecierpliwością na zdjęcia , a tutaj filmik z mojego występu :)

http://www.youtube.com/watch?v=kc5IZOxrMxM

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz